Instalatii GPL – AutoMarshal.ro
 

Instalatii GPL

MARSHAL SRL face parte din programul “MONTEAZA GPL IN ORASUL TAU”, initiat si sustinut de AUTOGAZ ROMANIA, lider national in domeniu.


Tehnicienii firmei noastre sunt instruiti in Centrul de pregatire Autogaz Romania, din Bucuresti.

Service Marshal va ofera:

• verificarea si diagnosticarea autoturismului dumneavoastra in vederea determinarii solutiei optime pentru instalatia auto de gaz;
• consultanta tehnico-economica pentru alegerea tipului instalatiei auto de gaz;
• montarea si adaptarea pe toate tipurile de vehicule a instalatiei de alimentare cu GPL a motorului;
• revizii periodice si reparatii la instalatia de alimentare a vehiculelor modificate in vederea functionarii cu GPL
• repararea si reglarea ansamblurilor mecanice ale automobilelor.

De ce instalatii auto de gaz PRINS (Olanda) si TOMASSETO (Italia)?

• instalatii de excelenta calitate fabricate in Italia si Olanda
• montare si functionare excelenta, inclusiv pe autoturisme cu capacitati cilindrice si puteri mari (motoare V6, V8), norma de poluare inclusiv EURO 6
• garantie de 24 luni precum si service postgarantie
• diagnosticarea initiala a autoturismului in ceea ce priveste starea motorului gratuita, precum si recomandari cu privire la remediere
• stabilirea in prezenta clientului a necesarului de piese si materiale, precum si manopera aferenta lucrarii
• prezentarea functionarii instalatiei auto de gaz in exploatare cu recomandari si contraindicatii
• calitate si fiabilitate verificate; peste 420.000 de instalatii montate in Romania

Informatii suplimentare instalare GPL


Ing. Aurel Costache

  • Telefon: 0730 58 52 50

  • Email: aurel.costache@automarshal.ro


Program de lucru sediu Ramnicu Valcea

Atat datorita faptului ca GPL este un combustibil care se obtine la un cost relativ scazut, cat si datorita faptului ca este un carburant de viitor (ecologic) pretul final de vanzare la statiile de alimentare este fara accize si alte taxe suplimentare fiind aproximativ la jumatatea pretului benzinei.

Consumul litric de GPL pentru un motor este cu maxim 10% mai mare decat consumul de benzina, fapt datorat densitatii GPL care este mai mica decat cea a benzinei.

Luand in considerare aspectele prezentate anterior, se realizeaza o economie reala de aproximativ 40-50%.

Datorita acestui fapt, amortizarea investitiei pentru montarea instalatiei GPL se face relativ usor (aproximativ 10.000-15.000 km), numai din diferenta de cost benzina-GPL.

Contrar a ceea ce se crede, instalatia de alimentare cu GPL este mult mai sigura decât cea de benzina, deoarece componentele sunt supuse unor severe verificari fiind omologate international.

Rezervorul este realizat din material special tratat chimic pentru a evita fisurile in caz de accident, este dotat cu un grup de supape care împiedica umplerea cu mai mult de 80% din capacitate, permitând astfel gazului o expandare in caz de temperaturi înalte sau accidente.

Todata in cazul ruperii in mod accidental a unei conducte de gaz aceasta sesizeaza debitul crescut de gaz si opreste automat alimentarea.

Testele au demonstrat ca o masina avand montata o instalatie GPL conform regulamentului R 67 ECE-ONU nu explodeaza!

Pentru ca foloseste un carburant fara sulf, benzen, plumb, sau alte substante cancerigene, GPL-ul se amesteca foarte bine cu aerul realizându-se un amestec carburant mai omogen si o ardere imbunatatita fara depuneri de calamina si hidrocarburi, noxele emise de motor cu carburator încadrandu-se in normativele EURO2.

De altfel marile companii de autoturisme sunt direct implicate in dezvoltarea si producerea de motoare ultra ecologice, una dintre solutiile imediat aplicabile fiind echiparea autovehiculelor cu motoare alimentate cu GPL (Volvo, Opel, Fiat, Renault, Dacia, Daewoo… etc. sunt echipate optional din fabrica cu sistem AUTO GPL).

Dezavantajele cum ar fi reducerea spatiului din porbagaj, pretul initial al instalatiei, performantele dinamice ale masinii cu cca. 10% mai scazute, sunt pe deplin compensate de avantajele economice, ecologice si de siguranta oferite in exploatare.