Chestionar

Chestionar

1. Cum ati fost intampinat la sosire?

Foarte BineBineRăuFoarte Rău

2. Ati primit o estimare a costurilor inainte de repararea efectiva a masinii?

DaNu

3. Receptionerul s-a purtat cu grija cu masina dvs?

DaNu

4. Ati primit explicatii referitoare la operatiile efectuate?

DaNu

5. V-au fost explicate costurile reparatiilor efectuate(explicarea facturii si a devizului)?

DaNu

6. A fost respectat termenul anuntat pentru reparatie?

DaNu

7. Spuneti-ne parerea dvs despre atitudinea generala a personalului de service, curatenie, politete

Foarte BunăBunăReaFoarte Rea

8. Ce impresie v-a facut showroomul?

Foarte BunăBunăReaFoarte Rea

9. Care a fost atitudinea vanzatorilor fata de dumneavoastra?

Foarte BunăBunăReaFoarte Rea

10. Cum apreciati calitatea reparatiei efectuate?

Foarte BunăBunăReaFoarte Rea

11. Care a fost timpul de raspuns la cererea d-voastra de oferta?

Foarte RapidMulţumitorNu am primit raspuns

12. Care a fost timpul de asteptare la casa de facturare?

ScurtMulţumitorEnervant de lung

Va rugam sa ne spuneti ce considerati ca am putea imbunatati pe viitor. Daca aveti o nemultumire va rugam sa ne lasati datele de contact pentru a putea lua legatura cu dvs.

Sugestii pentru îmbunătăţirea activităţii:

Nume / Prenume

Telefon:

Email:

Va multumim pentru timpul acordat completarii acestui chestionar.